Szczęśliwego Nowego Roku, czyli kilka słów o możliwościach
i trendach na 2024.
Zastanawiasz się jak wyróżnić swój hotel na tle konkurencji w roku 2024?
A może marzysz o zwiększeniu ilości gości w Twoim obiekcie?
Jeśli tak to świetnie się składa!
Nowy rok generuje, bowiem setki nowych możliwości i szans na skuteczną promocję, której przyjrzymy się właśnie dziś.
Sprawdź, dlaczego warto znać najnowsze trendy!
Ponieważ branża hotelarska dynamicznie się zmienia, a dostosowanie strategii do aktualnych potrzeb rynku pozwoli Ci:
- Sprawniej odpowiadać na potrzeby gości,
- Utrzymać konkurencyjność,
- Zbudować bazę lojalnych klientów,
- A także poprawić jakość obsługi, skutecznie zwiększając sprzedaż i zyski.
Jak widzisz trzymanie ręki na pulsie to Twoje zabezpieczenie przed utratą klientów na rzecz konkurencji i doskonała okazja, by w nowym roku zrealizować wszystkie swoje biznesowe marzenia i cele.
Nie zwlekaj więc i odkryj nowości marketingowe, które przyniesie bieżący rok!
Poznaj możliwości w marketingu hotelowym na 2024 rok!
1. Nowe technologie i cyfryzacja doświadczeń
Cyfryzacja doświadczeń to już kluczowy element zapewniania komfortu gościom.
Wykorzystasz go, inwestując w takie technologie jak mobilne klucze do zameldowania, płatności bezdotykowe czy aplikacje, które ułatwią odwiedzającym korzystanie z udogodnień hotelu w postaci: usług concierge’a, czy restauracji. Dzięki czemu dostosujesz ofertę do indywidualnych potrzeb swoich klientów i zwiększysz ich lojalność, gwarantując najwyższą jakość oferowanych usług.
2. Sztuczna inteligencja pomocą w zarządzaniu obiektem
Sztuczna inteligencja ma potencjał zrewolucjonizować rynek hotelarski i turystyczny.
Hotele, pensjonaty i biura podróży coraz częściej zwracają się ku sztucznej inteligencji w celu usprawnienia i personalizacji świadczonych usług. Dzięki narzędziom opartym na niej pomożesz gościom w sprawach, takich jak rezerwacje, informowanie o atrakcjach turystycznych czy zmiany planów podróży. Sprawnie przeanalizujesz także dane na temat odwiedzających i dostosujesz ofertę do oczekiwań, którymi kierują się w podejmowaniu decyzji zakupowych.
3. Personalizacja doświadczeń w 2024
Połączenie spersonalizowanych doświadczeń z wygodą, którą gwarantuje technologia to przepis na prawdziwy, sprzedażowy sukces.
Bazując na historii pobytów, zakupów czy udogodnień zaoferujesz odwiedzającym usługi i komunikaty dostosowane do ich indywidualnych preferencji. Podsuniesz rekomendacje promocji oraz atrakcji, które podbiją ich serca i ugościsz tym, co lubią najbardziej. Wszystko w myśl zasady, że najchętniej korzystamy z usług i produktów stworzonych z myślą o nas.
4. Storytelling i reklamowa narracja marki
Storytelling, czyli opowiadanie angażujących historii pozwoli Ci stać się liderem w branży.
Hotele z przekonującą narracją marki i wyjątkową historią wyróżniają się w sieci i poza nią. Wykorzystasz je do budowania lojalności odwiedzających oraz zwiększania zaangażowania w mediach społecznościowych. Dzięki nim Twój hotel zabłyśnie w tłumie innych i przyciągnie uwagę gości poszukujących czegoś więcej, niż wszechobecny standard.
5. Ekologia i zrównoważony rozwój
Trend ekologicznych podróży to szansa na pozyskanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
W obliczu rosnącej świadomości ekologicznej społeczeństwa coraz większa liczba osób wybiera podróże, które minimalizują negatywny wpływ na środowisko. Powinieneś, więc rozważyć zainwestowanie w systemy energooszczędne, redukcję ilości produkowanych odpadów i hotelowe udogodnienia przyjazne dla środowiska, aby przyczynić się do jego ochrony oraz zwiększyć zaufanie nowej grupy klientów.
Marketing hotelu na miarę czasów
Poznałeś już najważniejsze trendy w marketingu obiektów hotelowych na 2024 r.
Który z nich zostanie Twoim ulubieńcem?
Koniecznie daj znać w wiadomości na Instagramie!
Bądź też na bieżąco z nowościami od Well marketing i pobierz wyjątkowy kalendarz (link), który przygotowaliśmy na ten rok, aby razem z nami osiągnąć upragniony sukces w 2024!