Definicja marketingu internetowego. Na czym polega marketing?
Czym zajmuje się marketing? Marketing internetowy to strategia promocyjna, która opiera się na wykorzystaniu narzędzi i kanałów internetowych do dotarcia do grupy docelowej z informacją o produkcie lub usłudze. Należy pamiętać, że każda firma powinna podejmować działania marketingowe. Definicja ta uwzględnia działania takie jak reklama internetowa, e-mail marketing, pozycjonowanie stron, social media marketing czy content marketing. Pamiętaj, że marketing to proces. Marketing w Internecie pozwala na efektywne wykorzystanie możliwości, jakie dają nowe technologie, umożliwiając w ten sposób skuteczne dotarcie do klientów. Ważnym elementem tej strategii biznesowej jest również analiza danych i zachowań użytkowników, co pozwala na dostosowanie działań i zwiększenie ich skuteczności.
Poznaj odpowiedź na 7 najczęściej zadawanych pytań na temat marketingu online!
Czym jest marketing salonu? Od czego zacząć? Zdajemy sobie sprawę z tego, że pomysł współpracy z agencją marketingową może budzić wiele pytań, może nawet odczuwasz jakieś obawy. Nic dziwnego. W końcu zależy Ci na tym, by podjąć przemyślaną decyzję, która zmieni Twój salon kosmetyczny i Twoje życie na lepsze, prawda?
Pamiętaj, że marketing ma na celu zwiększenie sprzedaży produktu lub usługi oraz rozpowszechnienie Twojej marki wśród nowych klientów.
Receptą na sukces są skuteczne działania marketingowe. Dlaczego? Ponieważ dzisiaj marketing internetowy prężnie się rozwija! Możesz być spokojna. Ten artykuł został przygotowany specjalnie dla Ciebie i Twojego salonu kosmetycznego!
Na czym polega skuteczny marketing prowadzony przez agencję?
Tego wszystkiego dowiesz się u nas! Zebraliśmy najczęściej zadawane przez naszych klientów pytania dotyczące współpracy z agencją Well marketing i różnego rodzaju działań marketingu internetowego.
- Dlaczego warto wybrać agencję marketingową Well marketing?
- Co oferujemy naszym klientom?
- Ile kosztuje stworzenie strategii marketingowej?
- Kiedy zobaczysz efekty naszych działań marketingowych?
- Jaki rodzaj marketingu będzie najlepszy dla Ciebie?
- Co jeżeli coś pójdzie nie tak?
- Co zrobić, jeżeli nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie?
Udzieliliśmy na nie konkretnych odpowiedzi. Zapewniamy, że z tego artykułu dowiesz się, jak wygląda współpraca z nami „od kuchni”, poznasz różne rodzaje marketingu. A przede wszystkim zobaczysz nasz sposób na prowadzenie działań marketingowych!
Punkt 1 — Agencja marketingowa Well marketing, dlaczego warto wybrać właśnie nas?
Ponieważ jesteśmy jedyną wśród agencji marketingu internetowego w Polsce agencją, która świadczy działania online marketingu wyłącznie dla klientów z branży wellness. Branża beauty to bardzo ważna część branży wellness. Dlatego, jeśli prowadzisz salon kosmetyczny – jesteśmy dla Ciebie!
Well marketing zapewnia spokój płynący z wyników dzięki odpowiednio dobranej strategii marketingowej.
Co najważniejsze, oferujemy Ci coś więcej, niż tylko marketing salonu i znakomite wyniki kampanii marketingowych. Razem z Tobą przeanalizujemy sposób, w jaki prowadzisz swój biznes i wskażemy obszary, które wymagają większej uwagi, by uzyskać lepsze efekty. Pomożemy Ci nie tylko w dotarciu do nowych klientów, ale także pogłębieniu relacji z klientami, którzy już do Ciebie dotarli.
Pamiętaj, że odbiorcą działań marketingowych jest Twój potencjalny klient! Marketing internetowy polega tworzeniu konkretnych działań!
Mamy dostęp do skutecznych narzędzi marketingu internetowego. Nasz pierwszy krok to określenie grupy docelowej. Damy Ci nie tylko świetne wyniki sprzedażowe, ale także konkretną wiedzę na temat marketingu i prowadzenia własnego salonu. Tak, abyś zyskała pewność i spokój na długie lata.
Dlaczego działania marketingowe w branży beauty to nasza specjalność?
To proste! Obszar branży beauty to temat, który zajmuje nas od lat!
Specyfikę branży wellness znamy od podszewki. Nasz zespół składa się z ekspertów od grafiki, marketingu treści, social mediów i nie tylko. Dzięki temu działania firmy są skuteczne! Możemy zająć się m.in. kampaniami reklamowymi, grafikami, treściami edukacyjnymi, seo, reklamą w Google Ads, tworzeniem witryn internetowych i nie tylko. Wspólnie podejmujemy wszelkie działania i stworzymy strategie marketingowe dopasowane do potrzeb Twoich i Twojego salonu kosmetycznego.
Czym się zajmuje agencja? Działania agencji polegają na tworzeniu strategii dopasownej do potrzeb klienta. Już na początku współpracy omawiamy z klientem cele biznesowe, do których wspólnie będziemy dążyć. Marketing obejmuje tworzenie stron www, reklamy online, promocję produktów i usług, dopasowaną komunikację z klientami.
Punkt 2 — Nie tylko social media, czyli co oferujemy swoim klientom? Strategia marketingu w Well
Jesteśmy dla Twojego salonu kosmetycznego niczym zewnętrzny dział marketingu. Dostarczymy wszystko, czego potrzebujesz, by budować pozytywny wizerunek Twojej marki w Internecie. Na tym właśnie polega brand marketing. Wykorzystujemy najnowocześniejsze techniki i narzędzia, aby marketing skierowany do klienta był skuteczny i docierał do Twojej grupy odbiorców. Tworzenie skutecznych kampanii marketingowych, prowadzenie firmowych social media, które sprawiają, że Twój salon staje się rozpoznawalny wśród Twoich nowych, potencjalnych klientów, podnoszenie świadomości marki czy badanie rynku – to nasza specjalność.
Marketing treści powstaje poprzez tworzenie angażujących treści. Przygotowujemy strony internetowe. Zdradzamy tajniki udanej sprzedaży produktów. Dbamy o udostępnianie pozytywnych rekomendacji Twojego salonu. Podpowiadamy, w co warto zainwestować swój czas i pieniądze, by zwiększyć zyski. Z Well możesz poznać wszystkie zalety marketingu.
Mamy wiedzę, doświadczenie i możliwości, aby dać Twojej firmie wszystko, co najlepsze. Strategia marketingu zróżnicowanego to nasza specjalność. Razem osiągnijmy to, co najważniejsze dla Ciebie!
Na czym polega marketing dla branży beauty?
Naszym celem jest zmaksymalizowanie wyników sprzedażowych Twojego salonu kosmetycznego. Chcesz mieć sukces w zasięgu ręki? Z nami to jest możliwe!
Tworzymy strategię, plan marketingowy i konkretne harmonogramy działań. W ramach marketingu w Well projektujemy strony internetowe od podstaw, tworzymy lejki sprzedażowe, przygotowujemy edukacyjny content, stworzymy także bloga bogatego w wartościowe treści, przeprowadzimy kampanie reklamowe, kontaktowe i zasięgowe zadbamy o social media, a także lead generation, czy email marketing.
Wszystko w zależności od tego, czego potrzebujesz. To bardzo ważne! Każdy salon kosmetyczny to inna historia, dlatego każdą strategię rozpatrujemy indywidualnie. Naszym priorytetem jest dopasowanie strategii działań marketingowych do potrzeb Twojego salonu kosmetycznego. Pamiętaj, że obecnie marketing internetowy przynosi ogromne korzyści.
Punkt 3 — Ile kosztuje stworzenie strategii marketingowej i jaki jest cel marketingu?
Koszty obsługi w naszej agencji marketingowej to przedział między 2000, a 6000 złotych miesięcznie. Na cenę składają się dwa główne elementy: nasz czas pracy oraz budżet reklamowy przeznaczony dla Facebooka, Instagrama, czy Google, a także LinkedIn, czy TikTok. Istotą marketingu zróżnicowanego jest to, że pozwala nam on dopasować skuteczne działania marketingowe dla Ciebie.
Dokładna kwota jest zależna od wybranego modelu działania. Jednak możesz być pewna, że przy podpisywaniu wspólnie umawiamy się na konkretne działania za konkretną kwotę.
Bez późniejszych zaskoczeń.
W Well marketing nie narzucamy „jednego najlepszego rozwiązania, które sprawdza się u wszystkich”, bo… wiemy, że coś takiego nie istnieje. Razem z Tobą opracujemy najkorzystniejszy model współpracy. A różnego rodzaju działania marketingowe przynoszą fantastyczne efekty. Bo przecież właśnie to jest rolą marketingu.
Myślisz, że nie potrzebujesz współpracy, a influencer marketing wystarczy w zupełności?
Niekoniecznie. Reklama kosmetyków to zdecydowanie za mało by uzyskać spokój płynący z wyników. Owszem może zapewnić Ci wzrost dochodów, ale będzie to tylko jednorazowa sytuacja. My chcemy zaproponować Ci coś więcej niż to co określamy mianem marketingu tradycyjnego, czyli ulotki i billboardy. Budowanie marki na lata, brand marketing, reklama internetowa, tworzenie angażujących treści internetowych, wysokie wyniki sprzedażowe i grono klientów to nasz cel! Połączenie marketingu online i offline przynosi fenomenalne rezultaty.
Wydaje Ci się, że to dużo pieniędzy, a marketing tradycyjny jest tańszy?
Rozumiemy. Być może faktycznie jest tańszy, ale czy równie skuteczny co strategia marketingu zróżnicowanego, który pozwala nam dotrzeć do każdego klienta?
Spójrz na to przez chwilę z nieco innej perspektywy.
Ta kwota sprawia, że marketingiem Twojej firmy zajmuje się cały zespół ludzi wyspecjalizowanych w konkretnych dziedzinach. Działania marketingowe prowadzone są przez:
- Ekspertów od kampanii reklamowych,
- Ekspertów od social mediów,
- Ekspertów od grafiki,
- Ekspertów od treści
- Oraz eksperta od prowadzenia biznesu.
Każdy z nas robi to, co potrafi najlepiej, żeby zmaksymalizować Twoje wyniki. Jesteśmy specjalistami od sprawdzonych działań marketingu online.
Pomyśl, jaki byłby miesięczny koszt samodzielnego zatrudnienia zgranego zespołu ludzi od podstaw? Uwzględnij nie tylko kwestie wynagrodzenia, ale również koszty zorganizowania rekrutacji, wyszkolenia pracowników, etc.
Dlaczego od razu zespołu? Czy jedna osoba „od wszystkiego” nie wystarczy? Bądźmy szczerzy. Jeżeli zależy Ci na widocznych i długotrwałych rezultatach… to jest za mało!
Punkt 4 — Kiedy zobaczysz pierwsze efekty działania marketingu zróżnicowanego? Czym zajmuje się marketing?
Model działania, który sprawdza się najlepiej to długofalowa współpraca między salonem kosmetycznym a agencją marketingową.
Dlaczego?
Takie rozwiązanie jest w stanie zagwarantować stworzenie całego lejka marketingowego i na bieżąco aktualizować działania w zależności od potrzeb. Robimy to, ponieważ właśnie to sprawia, że osiągniemy możliwie najwyższe wyniki sprzedażowe dla Ciebie i Twojego salonu kosmetycznego. Określenie grupy docelowej to nasz pierwszy krok. Kolejny, to strategia content marketingowa.
Marketing internetowy to proces!
Pierwsze efekty pojawią się średnio w ciągu 60-90 dni od wdrożenia naszych strategii. Do tego zadania podchodzimy bardzo poważnie. Marketing salonu to proces. A my się tym dobrze zajmiemy. Sama zauważysz, że efekty są lepsze z każdym miesiącem. Proponowany przez nas marketing wykorzystuje tylko sprawdzone narzędzia.
Punkt 5 — Marketing treści czy influencer marketing? Jakie rodzaje marketingu są dla Ciebie?
Pewnie zastanawiasz się, co dokładnie możesz zyskać.
- Ciekawi Cię, jakie rodzaje marketingu masz w zasięgu ręki?
- Nie wiesz, czy wybrać marketing tradycyjny, czy online?
- A może postawić na social media marketing i aktywność w mediach społecznościowych?
- Albo brand marketing i budowanie marki Twojego salonu?
- Spokój płynący z wyników brzmi dla Ciebie zbyt abstrakcyjnie?
- Zastanawiasz się, jaka jest definicja marketingu treści?
- Chcesz dowiedzieć się, czym jest performance marketing i marketing usług?
Tak, wymieniliśmy tylko najpopularniejsze rodzaje marketingu. Jak widzisz, jest ich całkiem sporo! Strategia marketingu zróżnicowanego polega na dopasowaniu działań do potrzeb klienta! Agencje marketingu online znają sekrety tworzenia strategii marketingowej. Ale tylko my wiemy, jak zrobić to dla Twojego salonu kosmetycznego!
Nie wierzysz, że osiągnięcie takiego poziomu w prowadzeniu salonu kosmetycznego jest w ogóle możliwe?
Wielu naszych klientów reagowało w podobny sposób przed podjęciem współpracy.
Dzisiaj wiedzą, że to jest możliwe, ponieważ doświadczyli tej spektakularnej zmiany na własnej skórze. Poznali najlepsze dla siebie formy marketingu internetowego. Zainwestowali w odpowiedni marketing salonu. Prowadzą rozpoznawalne firmy, zbudowały silną markę na lata. Sprzedaż rośnie, a właściciele mogą spać spokojnie.
Jak rozpoznać, że nasza oferta marketingu online jest skierowana właśnie do Ciebie?
- Czy potrzebujesz nowych klientów i konkretnego wzrostu sprzedaży?
- Czy chcesz zmiany, która pozwoli Ci na spokojny sen?
- Czy marzysz o rozwoju Twojej firmy kosmetycznej?
- Czy nie chcesz dłużej martwić się tym, czy wystarczy Ci pieniędzy na utrzymanie salonu?
- Czy chcesz cieszyć się stabilną sytuacją swojej firmy na rynku?
- Czy masz dość ciągłego stresu, presji, napięcia i pośpiechu?
- Czy po prostu chcesz spróbować żyć inaczej?
- Spokojniej? Lepiej?
Jeśli odpowiedziałaś TAK! na przynajmniej jedno z tych pytań — daj możliwość sobie, swojemu salonowi kosmetycznemu i nam jako agencji.
Rozpocznijmy wspólny rejs w stronę spokojnego życia zgodnego z filozofią Well.
#BądźWell razem z nami!
Punkt 6 — A jeśli coś pójdzie nie tak? Koncepcja marketingu w Well
Jeśli chodzi o brak efektów, taka sytuacja jest praktycznie… niemożliwa.
Ze względu na to, że od momentu rozpoczęcia pracy nieustannie analizujemy sytuację Twojego salonu i zbieramy dane. Tydzień po tygodniu. Dzięki temu wiemy, co możemy zrobić jeszcze lepiej.
Sprawna reakcja pozwala zmaksymalizować wyniki.
A co jeśli nasza współpraca nie ułoży się tak, jak byś tego chciała?
Jeżeli uznasz, że to nie o taki model współpracy Ci chodziło albo masz inną wizję prowadzonych działań w internecie to…
Po pierwsze…
Powiedz nam co Cię gryzie!
Naszych klientów traktujemy z szacunkiem, zawsze szczerze i otwarcie przekazujemy komunikaty, ponieważ zależy nam na owocnej współpracy. Prosimy o to samo.
Uczciwe komunikowanie potrzeb i problemów z obu stron to klucz do osiągnięcia najlepszych rezultatów.
Właśnie dlatego:
- Jeżeli masz jakiś pomysł na Twój rozwój albo coś Cię zainspirowało i chcesz włączyć to w nasze działanie marketingowe, opowiedz nam o tym.
- Jeżeli chcesz coś zmienić w zaplanowanej strategii, spotkaj się z nami i porozmawiajmy o tym.
- Jeżeli coś Ci nie odpowiada… po prostu poinformuj nas o tym.
Wszystko po to, żebyśmy mogli wspólnie z Tobą zastanowić się nad problemem i zaproponować rozwiązania, które pozwolą nam współpracować lepiej i efektywniej.
Chcemy osiągnąć nasz cel, czyli Twój sukces.
Po drugie…
Jeżeli zdecydujesz, że mimo tego nie chcesz współpracować z nami dłużej — możesz rozwiązać umowę, zachowując określony czas wypowiedzenia.
Punkt 7 — Masz inne pytanie z obszaru content marketingu dla branży beauty?
- Nie znalazłaś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie o marketing salonu?
- A może nasz artykuł okazał się dla Ciebie niewystarczający?
- Masz teraz nowe i bardziej szczegółowe pytania?
- Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?
Napisz do nas i powiedz, czego potrzebujesz, zadaj pytania, a my szybko i chętnie udzielimy Ci odpowiedzi.
Nie bój się pytać!
Jesteśmy tutaj, żeby Ci pomóc, nie tylko w marketingu treści i prowadzeniu stron internetowych!
Dla nas nie ma głupich pytań jeśli chodzi o marketing czy inne działania dla Twojej firmy.
Zależy nam na tym, żebyś miała odpowiednią i rzetelną wiedzę na temat marketingu, dlatego chcemy podzielić się z Tobą tym, co wiemy.
Chcemy, byś podejmowała rozsądne decyzje oparte na wiedzy, a nie pod wpływem emocji. Zyskaj specjalistów marketingu internetowego. Od dopasowanych działań marketingowych zależy sukces Twojego salonu.
Ale zależy nam na czymś więcej niż tylko świetne wyniki.
Bez Ciebie nawet najlepsze wyniki to tylko suche liczby.
Twój sukces jest celem marketingu!
Pamiętaj, zawsze #BądźWell!
Wpadnij na nasze social media!
Well marketing na Facebooku >KLIK<
Well marketing na Instagramie >KLIK<