Reklama salonu kosmetycznego w Internecie – ile nowych klientów możesz zyskać?
- Dlaczego reklama salonu kosmetycznego w Internecie to najlepszy sposób na zdobycie nowych klientów?
- Jak pozyskać nowych klientów dla Twojego salonu kosmetycznego?
- Co wspólnego ma skuteczny marketing ze spokojnym życiem?
- Ilu klientów możesz zyskać, współpracując z agencją marketingową?
W branży beauty często spotykamy się ze straszną sytuacją w której…
dobrze zapowiadający się salon kosmetyczny świadczący usługi na wysokim poziomie jest zamykany. Zabrakło nowych klientów! Salon nie generował wystarczającego dochodu, więc właściciel nie był w stanie utrzymać swojego biznesu. Czy słyszałaś o takiej sytuacji w Twoim mieście? A może znasz osobiście osobę, która tego doświadczyła?
Boisz się, że sama znajdziesz się w tak trudnej i stresującej rzeczywistości?
Zastanawiasz się, czy można temu zapobiec?
Odpowiedź brzmi: TAK!
Znamy sprawdzone sposoby, które pozwalają uniknąć takiej sytuacji.
To może być nowy początek dla Twojego gabinetu kosmetycznego! Skuteczny marketing salonu kosmetycznego
Pewnie zastanawiasz się jak to możliwe? W tym artykule dowiesz się, co możesz zrobić, żeby zabezpieczyć Twój salon kosmetyczny przed takimi wydarzeniami i nie tylko! Możesz sobie zapewnić znacznie większy niż dotychczas dochód.
Na samym początku zastanów się, co chcesz zyskać. Jak wygląda Twoja wymarzona firma kosmetyczna? W jaki sposób możesz pozyskiwać klientów? Czego Ci brakuje, aby osiągnąć wymarzony efekt? Nazwij swoje pragnienia i oczekiwania. Określ przeszkody i wyzwania, jakie na Ciebie czekają.

Jak pozyskać nowych klientów dla salonów kosmetycznych i salonów fryzjerskich?
Nieustannie toczy się walka o zainteresowanie klienta! A Ty, masz wiele możliwości! Sprawdź, jak wykorzystać je w swoim salonie!
Chcesz skutecznie reklamować swoją firmę? Możesz zrobić to na trzy sposoby:
- tradycyjnie – ulotki, wizytówki, banery, ogłoszenia w lokalnej prasie, na portalach ogłoszeniowych itp. w obrębie Twojej dzielnicy, czy Twojej miejscowości,
- online – posty w mediach społecznościowych, pozycjonowanie lokalne, reklama w Google Ads, materiały video, strony internetowe, blogi i wiele więcej,
- hybrydowo – wykorzystując oba rodzaje reklamowania.
Każdy z nich, dzieli się na konkretne działania, które możesz podjąć, by uzyskać upragniony cel. Podaliśmy tylko niektóre przykłady.
Wybierz swój sposób i dopasuj konkretne metody, które pozwolą Ci zdobyć klientów i zwiększyć dochody.
Przygotowując reklamę, nie zapomnij o adresie i numerze telefonu Twojej firmy – sklepu lub salonu kosmetycznego! Niech reklama brzmi:
„Potrzebujesz pomocy? Możemy Ci pomóc!”
Jeśli zależy Ci na tym, aby zareklamować salon urody i przyciągnąć więcej użytkowników do salonu, musisz działać wielowymiarowo. Działania tradycyjne to ważna część reklamy, jednak nie dadzą Ci maksymalnych wyników. Potrzeba czegoś więcej. Dobra strategia to podstawa działań reklamowych. Natomiast działania reklamowe to recepta na pozyskanie nowych klientów!
W obecnych czasach Internet odgrywa ogromną rolę w promocji salonu i usług kosmetycznych!
Nie możesz lekceważyć takiego potencjału!
Dlaczego? Ponieważ większość zakupów produktów lub usług możesz kupić, lub zamówić w sieci. Warto to wykorzystać do zwiększenia zysków Twojej firmy, nie sądzisz?
Aktywnie działaj na rynku lokalnym i poza nim!
Pamiętaj – Bądź tam, gdzie jest Twój klient. A najlepiej kilka kroków przed nim!
Nie może cię zabraknąć w Internecie, zwłaszcza w social mediach!
Czy więc, reklama salonu urody w internecie jest potrzebna?
TAK! Dlaczego?
Zróbmy mały eksperyment.
Wyobraź sobie, że mamy klientkę, która chce wykonać konkretny zabieg. Na Facebooku klientka trafia na ofertę dwóch salonów kosmetycznych w swojej okolicy.
- Pierwszy profil jest zaniedbany, ponieważ posty są dodawane nieregularnie, brakuje wartościowej dla odbiorcy treści, zdjęcia są rozmyte i słabej jakości.
- Po drugiej stronie jest inny profil, przeciwieństwo pierwszego — estetyczne grafiki, merytoryczne treści, a także zaangażowana społeczność internautów.
Jak myślisz, na którą ofertę się zdecyduje?
Do kogo chętniej zadzwoni?
No właśnie! Widzisz, że obecność w Internecie sklepu lub salonu kosmetycznego jest bardzo ważna!
Zainwestuj w media społecznościowe (Facebook i Instagram), reklamę na Facebooku oraz stronę internetową!
„Dzisiaj cały świat krzyczy do przedsiębiorcy: „Bądź aktywny w social mediach! Prowadź dialog z odbiorcami!”
I wiesz co? To prawda! Obecnie to podstawa działań reklamowych w Internecie, a przede wszystkim najlepsza droga do kontaktu z potencjalnymi klientami.
Reklamowanie firmy Internecie jest coraz popularniejsze. Nic dziwnego. To inwestycja, która szybko się zwraca, a przy tym przynosi korzyści. Więcej odbiorców odwiedzających stronę, to więcej potencjalnych klientów, z którymi można nawiązać dialog.
Część właścicieli firm z branży beauty nie interesuje się tym, aby promować kampanię online i nie ma świadomości, ile przez to traci!
Skutecznym sposobem na zdobycie zainteresowania jest inwestycja w zbudowanie rozpoznawalności Twojego gabinetu w Internecie. Social media marketing jest dla kosmetyczek i fryzjerów dużo lepszy i szybszy od tradycyjnych metod marketingowych. Klienci coraz chętniej kontaktują się z firmami przez Internet, przede wszystkim za pośrednictwem social mediów, rzadziej posługują się już rozmowami telefonicznymi.
Postaw na aktywność w social mediach! Stwórz firmowy profil na Facebooku i Instagramie, by dotrzeć do większej ilości odbiorców.
Jak to zrobić?
Do tworzenia marketingu internetowego wykorzystaj strategię a nie tylko treści!
Ale także:
- Stwórz merytoryczne wpisy blogowe,
- Wstawiaj zdjęcia z wizyt Twoich klientów,
- Poinformuj o posiadanych certyfikatach, a także ukończonych szkoleniach,
- Zadbaj o widoczność strony,
- Kontaktuj się z odbiorcami,
- Zaproponuj pakiet specjalnych zniżek,
- Stwórz materiały bezpłatne np. checklista na temat pielęgnacji wieczornej,
- Przygotuj formularz, który umożliwi zapisanie się na zabieg,
- Informuj jakich kosmetyków używasz,
- Przekazuj konkretne porady i wskazówki oraz jakie będą spodziewane efekty zabiegu,
- Pokaż, co wyróżnia Twoją firmę!
Wszystkie informacje mają dla Twojego klienta duże znaczenie!
Dodatkowo, warto przeprowadzić dokładną analizę konkurencji, dlatego sprawdź to w internecie – poznaj ich firmowe profile.
I na podstawie ich błędów…
Stań się przedsiębiorcą z branży beauty, któremu można zaufać!

Co możesz zrobić, żeby poprawić wyniki działań marketingowych? Skorzystaj z naszych porad
Skuteczne działania marketingowe i reklamowanie Twojej działalności w social mediach pozwolą zdobyć większą ilość osób zainteresowanych wykonaniem zabiegu kosmetycznego w Twoim salonie. Prowadzenie kanałów w social mediach brzmi jak coś oczywistego i banalnego? Niekoniecznie. Musisz wiedzieć, że to nie zawsze jest tak proste, jak mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka.
Jest jedna rzecz, o której musisz pamiętać.
Jeżeli chcesz sama zająć się działaniami marketingowymi, musisz być przygotowana na to, że czeka Cię dużo dodatkowej pracy. Jesteś na to gotowa? W takim razie…
Zadbaj o aktywność w social mediach i pozyskiwanie pozytywnych opinii
Wykorzystaj reklamę w social mediach, Google, YouTube i innych. Masz więcej możliwości, niż Ci się wydaje. Pod warunkiem że wiesz, jak to wszystko zrobić dobrze.
Optymalizacja, pozycjonowanie, sieci wyszukiwania… czy jesteś gotowa na takie wyzwanie?
- Czy znajdziesz dodatkowy czas na szkolenia z reklamy i obsługi social mediów?
- Na planowanie i przygotowywanie postów reklamowych?
- Przygotowywanie grafik i opracowywanie treści?
- Czy wiesz, jak utworzyć kampanię reklamową Google Ads, czy Facebook Ads?
- Jak sprawić, by była skuteczna?
- Wiesz, czym jest optymalizacja?
- Masz plan jak zbudować wizerunek Twojej firmy?
Zaczynają się schody i wątpliwości?
Spokojnie!
Nie musisz być z tym sama!
Na szczęście możesz to zlecić komuś, kto dobrze się na tym zna. Właściciele firm często korzystają z usług agencji marketingowych. Profesjonalna obsługa marketingowa umożliwia zbudowanie Twojej rozpoznawalnej marki. Zyskasz również skuteczną reklamę swojego salonu urody, czyli taką, która przynosi Ci mnóstwo nowych klientów.
Czy warto nawiązać współpracę z agencją reklamową?
Właścicielki salonów kosmetycznych, którym zależy na rozwoju ich firm i poprawie wyników sprzedażowych, często decydują się na współpracę z agencjami marketingowymi.
Dobra optymalizacja, widoczność strony to tylko niektóre z zalet.
Zyskasz na tym przede wszystkim grono stałych klientów.
W agencjach pracują specjaliści od content marketingu, Google Ads, wartościowych treści i pozycjonowania strony!
Zlecenie firmowych social mediów i reklamowania usług profesjonalistom pozwala zaoszczędzić czas, który można poświęcić na rozwijanie swoich umiejętności zawodowych przez różne kursy i szkolenia, poszerzanie oferty wykonywanych zabiegów lub po prostu na to, by spędzić go z bliskimi osobami.
Przeznaczenie części budżetu na marketing niesie ze sobą wiele korzyści, dlatego warto to rozważyć.

Wiemy, jak Ci pomóc zdobyć zainteresowanie klienta i zrobimy to dla Ciebie i za Ciebie!
Agencja Well marketing powstała po to, by wspierać osoby, które chcą się rozwijać i realizować swoje pasje, a przy okazji zwiększać swoje zyski! Co możemy Ci zaoferować?
- Zaplanowane i działające kampanie reklamowe,
- Poprowadzenie firmowych profili w social mediach,
- Przygotowywanie angażujących treści i pięknych grafik,
- Zbudowanie marki Twojego salonu kosmetycznego i zwiększenie rozpoznawalności,
- Widoczne rezultaty!
Jakie są korzyści reklamowania firm kosmetycznych w social mediach?
Jeżeli rozważasz współpracę z nami, na pewno zastanawiasz się, co możesz zyskać.
Naszym jedynym celem jest to, aby Twój salon kosmetyczny się rozwijał. Właśnie dlatego angażujemy wszystkie nasze siły, doświadczenia i wiedzę w opracowanie skutecznej strategii marketingowej. Chcemy poznać Twoje marzenia, oczekiwania i obawy, by wskazać najlepsze rozwiązania.
Na ich podstawie stworzymy dopasowany do Ciebie plan działania. Wdrożenie odpowiednich metod pozwoli nam osiągnąć konkretne efekty dla Twojego salonu.
Nasi klienci otrzymują od nas comiesięczny raporty, który informuje o skuteczności naszych działań.
Zdobycie zainteresowania odbiorców przyczyni się do wzrostu zapytań o szczegóły oferty, część z nich zdecyduje się na zapisanie się na zabieg kosmetyczny — to będą Twoi nowi klienci! Nowi klienci to większe dochody, większe możliwości rozwoju dla salonu, a także dla Ciebie.
Reklama salonu kosmetycznego w Internecie – ile klientów możesz zyskać miesięcznie?
Decydujesz się na reklamę salonu kosmetycznego w Internecie i zastanawiasz się ilu klientów możesz zyskać?
Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Dlaczego nie podamy Ci konkretnej liczby? Ponieważ jest to kwestia bardzo indywidualna, wpływa na nią wiele czynników. Jakich?
O dokładnej liczbie klientów decydują m.in.:
- Wybór odpowiedniej strategii marketingowej dopasowanej do Twoich potrzeb,
- Sposób prowadzenia profili w social mediach — na Facebooku czy Instagramie,
- Budżet, który możesz przeznaczyć na marketing,
- Oferta zabiegów kosmetycznych, które świadczysz w swoim salonie,
- Jakość i cena wykonywanych w Twoim salonie usług,
- Komunikacja z potencjalnymi klientami,
- Twoje umiejętności sprzedażowe,
- Lokalizacja salonu kosmetycznego,
- Oferta i marketing konkurencyjnych salonów w okolicy.
Dopiero przeanalizowanie powyższych kwestii oraz poznanie Twoich oczekiwań pozwoli nam przygotować szytą na miarę strategię marketingową dla Twojego salonu kosmetycznego. Nasze doświadczenie pokazuje, że tylko takie działanie ma szansę przynieść realne efekty i zwiększyć wyniki sprzedażowe. Każdą sytuację rozpatrujemy indywidualnie, ponieważ zależy nam na tym, by jak najlepiej pomóc osobom, które chcą odnieść sukces!
Jesteśmy realistami twardo stąpającymi po ziemi — stawiamy na fakty i konkretne liczby!
Chcesz mieć pewność skuteczności naszych działań i dowiedzieć się ile czasu potrzeba na osiągnięcie pierwszych efektów? Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli zaprezentować naszą ofertę w całej okazałości. Chcemy być Twoim doradcą i podsuwać Ci najlepsze pomysły dla Twojego biznesu!
Nawiązując współpracę z nami, zyskujesz pewność, że Twoje social media, kampanie reklamowe i strony internetowe są prowadzone w odpowiedni sposób.
Wiemy, jak to zrobić, ponieważ dobrze znamy specyfikę branży!
Dowiedz się, czym zajmujemy się w Wellmarketing >KLIK<
To co? Do dzieła?
Wszystko zależy od Ciebie, ponieważ los Twojego salonu jest w Twoich rękach. Przemyśl wszystkie kwestie, które zostały przedstawione w tym artykule. Opracuj swój własny plan. Zastanów się, co będzie Ci potrzebne. Szukaj. Pytaj. I zacznij działać, żeby zrealizować swoje cele.
Jeśli oczywiście, w ogóle chcesz coś zmienić — bo tak, jak już pisaliśmy…
Wszystko zależy od Ciebie.
Pamiętaj o jednej rzeczy!
Wcale nie musisz:
- Tkwić w sytuacji, w której zastanawiasz się, czy będziesz miała z czego zapłacić swoim pracownikom albo opłacić koszty utrzymania lokalu.
- Desperacko poszukiwać kolejnego sposobu na to, jak zwiększyć dochody swojego salonu.
- Dłużej stresować się pustymi kartkami kalendarza na kolejny miesiąc, bo nikt nie umawia się na zabiegi, które wykonujesz.
- Po prostu, nie musisz tak żyć.

Sama wybierasz, jak chcesz prowadzić swój salon kosmetyczny.
Możesz podjąć odpowiednie kroki i zaangażować się w działania, które zapewnią Ci nowych klientów i spokojny sen. Bez stresu o przyszłość Twojej firmy kosmetycznej. Ponieważ klienci, którzy nam zaufali, dzisiaj są widoczni w Internecie!
Zrobimy to dla Ciebie!
Pamiętaj, zawsze #BądźWell!
Bądź na bieżąco z nowościami!
Well marketing na Facebooku >KLIK<
Well marketing na Instagramie >KLIK<